Bestellen |
Hoe plaats ik een bestelling? Bestellen bij weloveties.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan aan via inloggen. 1. plaats je artikel(en) in het winkelmandje 2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling; kies je het land van verzending en vul je evt. een geldige kortingscode in 3. vervolgens ga je naar 'bestelling afronden' 4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je bezorgadres 5. kies op welke manier je wilt betalen 6. vul evt. opmerkingen in en accepteer de algemene voorwaarden 7. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op 'bestellen en betalen' Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW. |
|
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Als je in Nederland en België op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. WE LOVE TIES maakt bij het bezorgen gebruik van de diensten van DPD & PostNL. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Trackingnummer van DPD, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. Heeft je bestelling hoge spoed, neem dan even contact op via onze klantenservice +31 (0)495-592842 of info@weloveties.nl dan informeren we je over de mogelijkheden. Wat zijn de verzendkosten? Bij een bestelling vanaf € 50- betaal je geen verzendkosten, dit geldt voor alle bestellingen vanuit Nederland. Voor bestellingen vanuit België en Duitsland zijn de verzendkosten voor alle bestellingen € 7,90. Bij bestellingen vanuit alle landen binnen de Europese Unie (EU) gelden andere verzendkosten per land. Bekijk hier de verzendkosten voor andere landen binnen de Europese Unie (EU). Bij een bestelling onder € 50,- betaal je binnen Nederland € 5,90 verzendkosten.
Wanneer je vanuit een land buiten de Europese Unie (EU) besteld, verzenden we het pakket met PostNL. Hiervoor gelden andere tarieven. Je pakket wordt met een track & trace code verstuurd. De kosten hiervoor zijn € 39,95 exclusief invoerrechten. |
Bekijk hier het overzicht van de verzendkosten voor alle landen binnen de Europese Unie (EU).
DPD doet altijd 2 pogingen om het pakket bij je aan te bieden. Als je niet thuis bent, laat de bezorger bij de eerste afleverpoging een kaartje achter in de brievenbus. Daarmee kun je zelf een nieuwe leverdatum en -tijdstip kiezen. Het is ook mogelijk te kiezen voor een ander afleveradres of ‘neerzettoestemming’ (het achterlaten van het pakket op een specifieke plaats).
|
|
Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren? WE LOVE TIES hanteert een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst. Wanneer je om een of andere reden niet tevreden bent met het aangekocht artikel kun je het retourneren.
Volg onderstaande instructies op om de verzending en verwerking van je retouren voorspoedig te laten verlopen: Vul het retourformulier die je ontvangen hebt bij je bestelling in: 1. Vul je naam en ordernummer in. 2. Vul het artikelnummer in en geef aan hoeveel stuks je per artikel gaat retourneren. 3. Kies de reden van retour. 4. Stuur dit formulier mee in de doos. 5. Knip het strookje met het retouradres uit en plak het op de bovenzijde van de doos en vermeld duidelijk je naam en adres op de doos. 6. Verstuur de artikelen in de originele verpakking mét aangehechte kaartjes in een goede beschermende doos of envelop, bijvoorbeeld in de verpakking waarin je de artikelen hebt ontvangen. 7. Frankeer de doos voldoende (let op! Dit is op eigen kosten) Onvoldoende gefrankeerde verzendingen en verzendingen onder rembours worden niet aangenomen of gecrediteerd. 8. Doe het doosje op de post indien het door de brievenbus past (let op! Dit is op eigen risico) of geef de doos bij het postkantoor of een servicepunt van PostNL af en bewaar het afleverbewijs totdat wij je retour hebben verwerkt. Het retour te ontvangen bedrag zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retourzending aan je overgemaakt worden. Retouradres: We Love Ties
|
Betalen |
Welke betaalmethoden biedt weloveties.nl?
iDEAL, online betalen via je eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers). Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met iDeal. |
Billink Achteraf betalen
(alleen voor Nederlandse klanten) Bij het bestellen kies je voor de
betaaloptie achteraf betalen. Hiervoor werken wij samen met Billink, welke het
gehele achteraf betalingsproces voor ons uitvoert. De facturering en vordering
van je bestelling zullen wij hierbij over dragen aan Billink. Je ontvangt dan
ook van Billink een email, met hierbij je factuur en de betaalgegevens. De betalingstermijn van 14 dagen
gaat in op het moment dat We Love Ties het pakketje aan je verstuurt. Op dat
moment ontvang je tevens van Billink de factuur met verzoek tot betaling. De
betalingstermijn van 14 dagen is hiermee ook de bedenktermijn om te beslissen
of je de aankoop wenst te behouden of te retourneren. In dit laatste geval dien
je dit binnen 14 dagen aan We Love Ties kenbaar te maken. Wanneer je de bestelling plaatst,
wordt er direct door Billink een controle uitgevoerd. Is deze succesvol dan zal
de order direct verwerkt worden en krijgt je de gebruikelijke bevestigingen.
Word je order niet goedgekeurd dan wordt dit gemeld en kun je via een andere
betaalmethode alsnog je order plaatsen. Daar wij de vordering hebben
overgedragen aan Billink, dien je hun factuur binnen 14 dagen na factuurdatum,
rechtstreeks te voldoen aan Billink. De benodigde betaalgegevens kun je vinden
op hun factuur. Voor vragen over je facturen en betalingen kun je contact
opnemen met de klantenservice van Billink. De betaling dient dus NIET aan ons
te worden overgemaakt, maar rechtstreeks aan Billink. Achteraf betalen via Billink is een service die GRATIS is. Wij brengen dan ook geen extra kosten in rekening. |
|
|
|
|
|
Bij een overboeking kan het enige dagen duren voordat we je betaling binnen hebben. |
|
Klachten |
We hebben je bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kan bellen +31 (0) 495-592842 of mailen naar klantenservice@weloveties.nl. |